Gå til innhold
Norsk
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Hvordan opprette ny bruker i Vinst

Som administrator kan du enkelt opprette nye brukere i Vinst. Alle som gjør innkjøp i ditt selskap bør ha tilgang til portalen, slik at de kan dra nytte av avtalene som er tilgjengelige.

Brukernivåer i Vinst

Det finnes to nivåer av brukere i portalen:

  • Administrator: Full tilgang og alle rettigheter. Kan blant annet opprette nye brukere, legge til avtaler og administrere selskapets innstillinger.

  • Bestiller: Kan handle på de avtalene som allerede er lagt til av en administrator, men kan ikke administrere portalen.

Slik oppretter du en ny bruker selv

Som administrator kan du legge til nye brukere direkte i portalen på to måter:

  1. Via pop-up i menyen

    • Klikk på bruker-ikonet øverst i menyen for å åpne hurtigmenyen.

    • Velg Opprett ny bruker.

  2. Fra siden for kontoinnstillinger

    • Gå til Kontoinnstillinger.

    • Velg Legg til ny bruker.

Når du legger til en ny bruker, kan du skrive en personlig melding som følger med invitasjonen.

Vi kan også opprette brukeren for deg

Hvis du ønsker at vi skal gjøre det for deg, kan du:

  • Sende oss en e-post på va@visma.com

  • Kontakte din rådgiver direkte

Vi sørger for at brukeren blir opprettet og mottar nødvendig informasjon om innlogging.