Gå til innhold
Norsk
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Jeg får opp at brukernavn/passord ikke er riktig når jeg prøver å logge inn i Vinst, hva gjør jeg?

Feilmeldingen «Brukernavn/passord er ikke riktig» betyr som regel at enten e-postadressen (brukernavnet) eller passordet du har skrevet inn, ikke stemmer med det som er registrert.

Her er noen steg du kan prøve:

  • Sørg for at du bruker riktig e-postadresse, den du har registrert i Vinst

  • Pass på at det ikke ligger mellomrom før eller etter e-postadressen eller passordet

  • Sjekk at Caps Lock ikke er aktivert ved tasting av passord

Fungerer det fortsatt ikke? Følg stegende under:

  1. Gå til innkjop.visma.no
  2. Skriv inn brukernavnet ditt.
  3. Klikk på «Glemt ditt passord?».

    Screenshot 2025-05-27 at 13.16.06
  4. Huk av «Jeg er ikke en robot».

    Screenshot 2025-05-27 at 13.18.44
  5. Velg «Tilbakestill passord»

Du vil få en e-post med en lenke for å sette nytt passord. Husk å sjekke søppelpost hvis den ikke dukker opp i innboksen.

Dersom det fortsatt ikke fungerer, kan du kontakte oss på va@visma.com, så hjelper vi deg gjerne.