Jeg får opp at brukernavn/passord ikke er riktig når jeg prøver å logge inn i Vinst, hva gjør jeg?
Feilmeldingen «Brukernavn/passord er ikke riktig» betyr som regel at enten e-postadressen (brukernavnet) eller passordet du har skrevet inn, ikke stemmer med det som er registrert.
Her er noen steg du kan prøve:
-
Sørg for at du bruker riktig e-postadresse, den du har registrert i Vinst
-
Pass på at det ikke ligger mellomrom før eller etter e-postadressen eller passordet
-
Sjekk at Caps Lock ikke er aktivert ved tasting av passord
Fungerer det fortsatt ikke? Følg stegende under:
- Gå til innkjop.visma.no
- Skriv inn brukernavnet ditt.
- Klikk på «Glemt ditt passord?».
- Huk av «Jeg er ikke en robot».
- Velg «Tilbakestill passord»
Du vil få en e-post med en lenke for å sette nytt passord. Husk å sjekke søppelpost hvis den ikke dukker opp i innboksen.
Dersom det fortsatt ikke fungerer, kan du kontakte oss på va@visma.com, så hjelper vi deg gjerne.