Gå til innhold
Norsk
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Registrert for gratis prøveperiode, men får ikke logget inn i Vinst?

Har du registrert selskapet ditt for en gratis prøveperiode i Vinst, men får ikke logget inn? Det er helt normalt. 

Slik fungerer det:

Når du registrerer deg for en gratis prøveperiode, vil en av våre innkjøpsrådgivere ta kontakt med deg før tilgangen aktiveres. Dette gjør vi for å:

  • Forstå behovene til ditt selskap

  • Gi en kort innføring i hvordan Vinst fungerer

  • Sørge for at dere får tilgang til riktige avtaler og funksjoner

Hva skjer videre?

Du vil snart bli kontaktet på e-post eller telefon av en rådgiver. Etter den innledende samtalen, aktiveres tilgangen og dere kan ta i bruk Vinst.

Ikke hørt noe enda?

Har det gått noen dager uten at du har blitt kontaktet?
Send oss en e-post til va@visma.com, så følger vi opp saken så raskt som mulig.