Registrert for gratis prøveperiode, men får ikke logget inn i Vinst?
Har du registrert selskapet ditt for en gratis prøveperiode i Vinst, men får ikke logget inn? Det er helt normalt.
Slik fungerer det:
Når du registrerer deg for en gratis prøveperiode, vil en av våre innkjøpsrådgivere ta kontakt med deg før tilgangen aktiveres. Dette gjør vi for å:
-
Forstå behovene til ditt selskap
-
Gi en kort innføring i hvordan Vinst fungerer
-
Sørge for at dere får tilgang til riktige avtaler og funksjoner
Hva skjer videre?
Du vil snart bli kontaktet på e-post eller telefon av en rådgiver. Etter den innledende samtalen, aktiveres tilgangen og dere kan ta i bruk Vinst.
Ikke hørt noe enda?
Har det gått noen dager uten at du har blitt kontaktet?
Send oss en e-post til va@visma.com, så følger vi opp saken så raskt som mulig.