Gå til innhold
Norsk
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Vi har mottatt kundebonus fra Vinst, men mangler kreditnota/bilag

Når vi i Vinst utbetaler kundebonus, sender vi samtidig ut tilhørende kreditnota eller bilag for regnskapsføring.

Slik sendes kreditnotaen:

  • Kreditnota og bilag sendes automatisk til e-postadressen vi har registrert som fakturamottaker for deres selskap.

  • Dersom selskapet deres er registrert som mottaker av EHF (Elektronisk Handelsformat), blir dokumentene sendt direkte til EHF-adressen deres i stedet for på e-post.

Hva kan du gjøre hvis du ikke har mottatt noe?

  1. Sjekk fakturaeposten dere har registrert hos oss, det kan være en kollega eller økonomiavdelingen som mottar den.

  2. Sjekk EHF-mottaket dersom dere benytter dette. Dokumentene vil ikke sendes på e-post hvis EHF er aktivert.

  3. Se i søppelpost/spam hvis dere vanligvis mottar dokumenter på e-post, men ikke finner noe.

Finner du fortsatt ikke bilaget?

Ta kontakt med oss på va@visma.com, så sender vi kreditnotaen eller bilaget på nytt.