Vi har mottatt kundebonus fra Vinst, men mangler kreditnota/bilag
Når vi i Vinst utbetaler kundebonus, sender vi samtidig ut tilhørende kreditnota eller bilag for regnskapsføring.
Slik sendes kreditnotaen:
-
Kreditnota og bilag sendes automatisk til e-postadressen vi har registrert som fakturamottaker for deres selskap.
-
Dersom selskapet deres er registrert som mottaker av EHF (Elektronisk Handelsformat), blir dokumentene sendt direkte til EHF-adressen deres i stedet for på e-post.
Hva kan du gjøre hvis du ikke har mottatt noe?
-
Sjekk fakturaeposten dere har registrert hos oss, det kan være en kollega eller økonomiavdelingen som mottar den.
-
Sjekk EHF-mottaket dersom dere benytter dette. Dokumentene vil ikke sendes på e-post hvis EHF er aktivert.
-
Se i søppelpost/spam hvis dere vanligvis mottar dokumenter på e-post, men ikke finner noe.
Finner du fortsatt ikke bilaget?
Ta kontakt med oss på va@visma.com, så sender vi kreditnotaen eller bilaget på nytt.